[vc_row][vc_column][vc_column_text]Jsou sandály skladem ? Jsou dostupné ?

 

Sandály vyrábíme vždy před sezónou na sklad. Soustředíme se tedy na to aby vždy byly všechny skladem! 

Pokud se stane, že vidíte na e-shopu že skladem nejsou, napište nám, může se stát chyba v počtech a nebo budeme schopni vám pomoci a sandálky vyrobit z materiálů které máme připravené v dílně!

 

Budou mi sandálky pasovat ? 

 

Jelikož jsme je vyráběli mnoho let na míru, máme již předpřipravený tvar který pasuje 95% našich zákazníků. U každého sandálu navíc najdete návod na měření chodidla a vedle něj tabulku velikostí, délek chodidel a i šířek. Nesetkali jsme se ovšem s nikým komu by sandály neseděly. 

 

Zasíláte i do zahraničí ?

 

Ano! Zasíláme téměř po celém světě, v rámci Evropy může doručení trvat 3-7 dní a v rámci světa, například do USA 1- 3 týdny. K zasílání máme partnera Zásilkovna.cz (v zahraničí se jmenují Packeta.com). Každá objednávka je zaslaná do systému Zásilkovny a příjde vám SMS a e-mail který obsahuje i sledovací kódy o stavu zásilky. Pokud vás dopravce nezastihne, uloží vaši zásilku na pobočce Zásilkovny poblíž – někdy to je sámoška, někdy knihkupectví, elektrikářstvi a další. O tom vám ale příjde zase SMSka která vás informuje o době uložení a otvírací době pobočky.

 

Co když mi mají přijít sandály a nebudu doma ?

 

Pokud vás dopravce nezastihne, uloží vaši zásilku na pobočce Zásilkovny poblíž – někdy to je sámoška, někdy knihkupectví, elektrikářstvi a další. O tom vám ale příjde zase SMSka která vás informuje o době uložení a otvírací době pobočky.

 

Můžu si vybrat tkaničky u sandálů ?

 

Můžete si vybrat a přikoupit na našem e-shopu. Modely které vidíte na webových stránkách a našem e-shopu jsou hotové tak jak je vidíte, navrhli jsme je tak a jsou takto naskladněné pro co nejrychlejší vyřízení vaší objednávky. Navíc kromě sandálů nabízíme tkanice zvlášť různého materiálu a barev, které můžete do objednávky přidat a mít náhradní tkanice vašeho designu.

 

Můžu změnit moji objednávku ?

 

Ano můžete, udělejte tak ale co nejrychleji a co nejvýrazněji, tedy napište e-mail a hned i volejte na telefonní číslo v kontaktu. Aby jsme objednávku odeslali dříve než budeme moci vykonat změnu. Změny můžete vykonávat jak na sandálech tak třeba i na adrese a podobně.

 

Jak zjistím stav objednávky ?

 

Pokud jste se zaregistrovala při objednávce, máte možnost se přihlásit do vašeho účtu a vidět historii objednávek.

 

Následně po objednávce vám přijde i email a sms od dopravce, kde vidíte kód na sledování. Zjistíte tak přesně v jakém stavu je váš balíček a kde se nachází.

 

O stavu objednávky vás informujeme i my prostřednictvím automatických e-mailů z internetového obchodu. Ty chodí pokaždé když se změní stav objednávky, tedy jakmile ji dokončíme a posíláme, přijde vám e mail.

 

Jak můžu objednávku zaplatit ?

 

Platba je možná jak bankovním převodem tak platební bránou pomocí platební karty.

U bankovního převodu se vám při dokončení objednávky zobrazí i QR kód, takže můžete velmi rychle a pohodlně zaplatit z internetového bankovnictví vašeho mobilu.

 

Platební bránu používáme zabezpečenou od GOPAY a máte možnost platby kartou i zrychlený bankovní převod. [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]